MS KOREA 2011 - JANKOVSKÝ NA 17. MÍSTĚ

28.04.2011 11:08

Výsledky:

Simona Hradilová bohužel v prvním zápase nestačila na Ruskou závodnici a prohrála 2:7.

Jako druhý nastoupil VIktor Jankovský, kterému do prvního zápasu Sudán nenastoupil. V druhém zápase porazil 4:3 v náhlé smrti Vietnam. Ve třetím kole ho čekal Filipínec, který v předchozím kole porazil Koreu a s ním Viktor ve velmi vyrovnaném zápase prohrál 4:8. A tak skončil na celkovém 17. místě z 97 závodníků ve své váze.

Josef Petruška nastoupil do prvního kola proti Filipínám, ale bohužel se mu nepodařilo přes něj projít a prohrál 4:6.

Posledním českým zástupcem byl Jakub Šťastný, kterému do prvního kola nenastoupil závodník Kolumbie a ve druhém kole se potkal s reprezentantem Gabonu. Kuba se držel velmi dobře, ale v závěru zápasu nestačil fyzicky a prohrál 1:3.

pondělí 2.5.2011 - 7:15 (místního času)

V sobotu se kromě tréninku nedělo nic zajímavého. Zato včera už začaly zápasy a tak jsme byli od rána v hale a koukali. Každý den bojují 2 až 3 váhové kategorie. Zajímavé je, že oba zástupci Koreje včera vypadli v kvalifikačních zápasech, takže zatím žádná medaile pro domácí. Ve 2 hodiny se zvážila Simona Hradilová, která jde dnes na to. V prvním kole jí čeká Rusko pak Írán a v dalších kolech se uvidí, kdo se k ní probojuje. My ostatní jsme si dali trénink, jako každý den, a poté jsme prošli obchůdky, kde se dá sehnat plno super věcí za velmi dobré ceny. Včerejší den jsme zakončili na hotelu u internetu. Dnes budeme v hale fandit Simče a vážení dnes čeká mě (Vitkora). Už se těším na pořádné jídlo:). Odteď bude každý den bojovat jeden náš zástupce počínaje Simčou dnes, já jdu v úterý, Pepa ve středu a Kuba ve čtvrtek. Už musím běžet, tak ahoj.

pátek 29.4.2011 - 18:47 (místního času)

Dnes jsme vstávali již v půl osmé, abychom se v osm sešli na snídani. Na plánu byl trénink od 10:30 do 12:00. Abychom trénink v pohodě stíhali, chtěli jsme jet busem v 9:20. Problém je, že autobusy zajištěné organizátorem vůbec nejezdí, tak jak by měli. Po půl hodině čekání nás naše atašé s dalším dobrovolníkem (60 let), který se zamiloval do naší Simony, odvezli do tréninkové haly autem. Zakopali jsme si do lap a do odražeče a vypravili se zvážit na kontrolní váze, která je v hlavní hale. Po zvážení jsme opět čekali na autobus, ale tentokrát už to byla hodina.(Doufám, že se to v průběhu šampionátu zlepší.) Čekání v dnes velmi teplém počasí jsme vyplnili obhlídnutím místních stánků s taekwondo věcmi. Když jsme se konečně dostali na hotel, tak se naši koučové vypravili na losování a my zatím odpočívali na hotelu, zašli si na oběd, udělali nějaké fotky a netrpělivě čekali na naše pavouky. Asi v 18 hodin zaťukal na dveře Pavel a prozradil nám naše soupeře.

Viktor (97 lidí ve váze): 1K - Sudán, 2K - Vietnam, 3K - Korea, Portugalsko, Filipíny

Pepa (74 lidí ve váze): 1K - Filipíny, 2K - Tunis 3K - Jordan, Itálie

Kuba (57 lidí ve váze): 1K - Columbie, 2K - Gabon, Samoa 3K - Řecko, Albánie, Maroko

Právě si jdeme zaběhat a pak už jen odpočinek. Tak zatím a zase zítra.

čtvrtek 28.4.2011 - 18:00 (místního času)

Ahoj, zdravíme z Koreji. Včera jsme v 15 hodin místního času přistáli na letišti Incheon v Seoulu. Tam nás organizátoři naložili do autobusu a asi 5 hodin jsme cestovali do města Gyeongju, kde se šampionát koná. Po únavné cestě jsme si dali sprchu (každý zvlášť) a šli jsme si lehnout, abychom byli schopní druhý den vstát na snídani. Na tu jsme vyrazili již v 8:30. Byla moc dobrá (evropská). Hned po snídani nás odvezl autobus do haly, kde probíhala registrace. Zaregistrovali jsme se a šli jsme si zatrénovat. Bohužel nás z haly vyhodili, protože jsme tam nebyli v čase určeném pro nás. Tak jsme dojeli na hotel a trénovali v suterénu. Po tréninku jsme chvilku odpočívali a pak jsme se šli porozhlédnout po okolí hotelu. Mají tu hezkou přírodu a baráčky s typickými stříškami. Něco jsme nafotili a zakotvili v jedné restauraci na obědo-večeři. Dnes už budeme pouze odpočívat na hotelu, ale zítra bychom se měli dozvědět naše soupeře.